Telemarketing: Úspešná voľba pre začínajúcich podnikateľov

Telemarketing: Úspešná voľba pre začínajúcich podnikateľov

Telemarketing alebo podnikanie cez a s pomocou telefónu sa ukázalo ako jeden z najúspornejších spôsobov organizácie podniku. Štúdie ukazujú, že tento predaj je 10 krát lacnejší ako predaj priamo na mieste. So znížením nákladov sa zachová produktivita a spoločnosť získa dodatočný zdroj na rozvoj. Nie je to ale len o priamom predaji cez túto univerzálnu komunikačnú formu. Je to aj o získavaní a rozširovaní portfólia ešte väčšieho množstva zákazníkov, na aké ste boli doteraz zvyknutí.

Čo podstatné by ste o telemarketingu mali vedieť?
Telemarketing je možné rozdeliť do dvoch typov:
•    prichádzajúci – zhromažďovanie spätnej väzby od aktívnych klientov a spracovanie žiadostí od potenciálnych zákazníkov;
•    odchádzajúcich – otázky a predaj po telefóne.

Pozrime sa na to podrobnejšie
V podnikaní existuje výraz „dopyt generuje ponuku“, ale teraz môžeme pozorovať opačný trend: „dobrá ponuka vytvára dopyt“. Skúste telemarketing, ten nielen predáva, ale je aj účinnou reklamou, pretože aj v prípade, že zákazník nemá možnosť nákup vykonať okamžite, bude vedieť o existencii vašej spoločnosti a konkrétnej ponuky na trhu.

Kupovanie cez telefón je jednoduché
V dnešnej technologickej dobe si zákazníci chcú svoju obľúbenú vec kúpiť čo najrýchlejšie. Táto forma je najjednoduchší nákupný proces. Zákazník nemusí nič robiť, aktívny obchodný manažér z dobrého call centra vám zavolá a bude hovoriť o všetkých vlastnostiach produktu.

Prečo ho vlastne potrebujete?
Jednou z hlavných a nákladných úloh pre každú spoločnosť je prilákať zákazníkov do obchodu, kancelárie alebo maloobchodu. Ide o to, aby ste si zaistili čo najvyššiu mieru integrovanej prepravy tovaru do všetkých kútov našej krajiny. V telemarketingu nemusíte čakať, kým klient príde k vám, my vám ho nájdeme.