Česi a Slováci vymysleli nový, jemný a ovocný Jägermeister ORANGE

Česi a Slováci vymysleli nový, jemný a ovocný Jägermeister ORANGE

Na český a slovenský trh sa v celosvetovej premiére uviedol Jägermeister ORANGE. Novinka zaujme vzhľadom aj jemnou a vyváženou pomerančovou chuťou. Jej zásadnou ingredienciou sú vyzreté bio pomeranče z certifikovaných fariem na Sicílii. Pod Jägermeister ORANGE sú podpísaní českí a slovenskí spotrebitelia, ktorí sa podieľali na jeho vývoji. V oboch krajinách sa novinka predstavila súčasne vo dvanástich ikonických kluboch v rámci akcie Jäger DR🟠P, kde ju za jedinú noc ochutnalo viac než 8 000 ľudí.

S myšlienkou na uvedenie tejto novinky prišli zástupcovia Jägermeister v Česku a na Slovensku. „Máme radosť, že za Jägermeister ORANGE stoja aj Česi a Slováci, ktorí sa zapojili do testovania v niekoľkých kolách a chuťového vyladenia do najmenšieho detailu. Novinka si iste čoskoro nájde svoje miesto na každej dobrej párty nielen u nás, ale na celom svete,“ hovorí Jiří Štětina, generálny riaditeľ firmy Mast-Jägermeister pre ČR a SR.

Jemnú a ovocnú chuť si vybralo počas vývoja a testovania približne tisíc Čechov a Slovákov. Najmä mladšie generácie a ženy vyzdvihli jemnosť a ovocnosť pomarančovej chuti. „Pôvod sicílskych pomarančov je pritom vysledovateľný od farmy až po fľašu. A tak má každý istotu, že pije niečo, čo bolo vytvorené s rešpektom k prírode,“ vysvetľuje Jiří Štětina s tým, že celá výroba nového nápoja prebieha výhradne šetrnými a udržateľnými procesmi.

Od Jäger DR🟠P až po televíziu

Novinku teraz čaká niekoľkomesačná kampaň, ktorá vzniká kompletne lokálne a pripravuje ju české kreatívne štúdio Engine-Room. Začal ju unikátny event Jäger DROP. Nový Jägermeister ORANGE ňom bol na ňom predstavený vo veľkom štýle: konal sa súčasne vo dvanástich ikonických hudobných kluboch naprieč Českom a Slovenskom a spolu so širokou verejnosťou sa do neho zapojilo aj množstvo známych influencerov. Prítomní mohli stretnúť aj niektorého zo štyridsiatich siedmich renomovaných hudobníkov a umelcov.

„JägerDrop bol najväčšou jednodňovou akciou pri príležitosti uvedenia nového nápoja v našej histórii a pravdepodobne aj v rámci kategórie tvrdého alkoholu. V oboch krajinách si tento unikátny release nenechalo ujsť cez osem tisíc ľudí. Verím, že to bol pre návštevníkov zážitok, o ktorý sa radi podelia so svojimi blízkymi,“ dopĺňa Jiří Štětina. Okrem eventov, sociálnych sietí, influencer a online marketingu bude Jägermeister ORANGE komunikovaný aj v instore, PR a v neposlednom rade aj televíznou kampaňou.

Jägermeister Orange obsahuje 33 % alkoholu. Zákazníci si ho vychutnajú najlepšie ako ľadovo namrazený panák na −18° Celzia. Novinka bude dostupná najskôr v segmente HoReCa a postupne aj v bežnej maloobchodnej sieti vo fľašiach z recyklovaného skla s etiketami z recyklovaného papiera v objeme 0,7 litra.