Long-tail kľúčové slová – ako vám pomôžu pri reklame na internete?

Long-tail kľúčové slová – ako vám pomôžu pri reklame na internete?

Reklama na internete je dnes už bežnou súčasťou marketingovej komunikácie, no robiť ju dobre sa stáva vďaka veľkej konkurencii čoraz náročnejším procesom. Pri tvorbe tejto reklamy vám môžu pomôcť takzvané long-tail kľúčové slová. Čo sú zač a ako s nimi narábať sa dozviete v tomto článku.

Vyhľadávač Google a jeho priradené nástroje, sú jednoznačne najlepšia platforma na to, ako vytvoriť a šíriť svoju reklamu na internete.

Aj napriek tomu, že nám Google prácu pri tvorbe reklamy skutočne výrazne uľahčuje, vytvoriť úspešnú reklamu Google je čoraz ťažšie, a to vďaka vzrastajúcej konkurencii, ktorá mieri na tie isté kľúčové slová.

Reklama s long-tail kľúčovými slovami

Výhodou vašej reklamy sa však môže stať cielenie na takzvané long-tail kľúčové slová alebo frázy.

Ide o frázy, ktoré sa skladajú hneď z niekoľkých slov a aj napriek tomu, že nemajú tak vysokú hľadanosť, ako bežne vyhľadávané slová, je veľká pravdepodobnosť, že ak už človek príde na váš web práve cez long-tail kľúčové slovo na ňom aj ostane.

Kombinujte klasické kľúčové slová s long-tail

Ideálnym postupom, ako vytvoriť efektívnu reklamu Google, je kombinácia klasických hľadaných kľúčových slov súvisiacich s vaším produktom a práve spomínaných long-tail kľúčových slov.

Vďaka tejto kombinácii si môžete byť istý, že vaše reklamy sa zobrazia veľkému počtu ľudí a mnoho z nich sa na váš web aj skutočne dostane.

Nechajte si poradiť

Vytvoriť takýto mix správnych kľúčových slov však nie je otázka na niekoľko minút.

Práve preto vám odporúčame zveriť tvorbu reklamy na internete skúseným odborníkom či už z reklamných agentúr, alebo ostrieľaným freelancerom.

Títo ľudia vám nielenže dokážu vytvoriť fungujúce reklamné kampane, ale aj vhodne poradiť a častokrát ušetriť nemalé finančné prostriedky.

Zdroj obrázku: afotostock / Shutterstock.com