OBJAVTE BEAUTY ANTI-TRENDY PRE ROK 2021

OBJAVTE BEAUTY ANTI-TRENDY PRE ROK 2021

So štartom nového roka všetci očakávame nové a úžasné veci. Tento rok sa na ne všetci tešíme ešte o to viac, že sme z posledných turbulentných mesiacov právom unavení a vystresovaní. Zaslúžime si preto radosť z drobností, ktorú však nemusíme nachádzať len v najväčších trendoch roka. Tie sa totiž môžu zmeniť v anti-trendy, a to aj s kratším časovým odstupom.

S každým novým začiatkom sme plní očakávaní a premýšľame nad trendami, ktoré budú vládnuť budúcemu roku. Aj to je dôvod, prečo médiá, blogeri a všetci ďalší nadšenci hľadajú akési „vodítka“ a postupne publikujú to, o čom sú presvedčení, že nás v roku 2021 chytí – keď nie za srdce, tak aspoň za oko. Reč pritom nie je len o módnych kúskoch, ale aj rôznych produktoch, ingredienciách či farbách.

Ako to však naozaj je? Sú to všetko len dohady alebo výsledok špecializovaných výskumov? Bez ohľadu na odpoveď je dobré byť vždy o krok vpred, preto môže byť názor obľúbených celebrít, značiek alebo spoločnosti veľmi užitočný. Vo FOREO však veríme, že rok 2021 sa dá privítať aj inak. Za dôležitú považujeme najmä silu prekvapenia. Predstavujeme vám preto ANTI-TRENDY ROKA 2021, o ktorých sa kedysi síce hovorilo ako o najväčších trendoch, no nakoniec sa rozhodli nasledovať svoj vlastný smer.

Čo to vlastne anti-trend je?

Mnohí si pod pojmom anti-trend iste predstavia pravý opak súčasného trendu. Myslenie spoločnosti FOREO sa ale vždy uberalo mimo vymedzenej koľaje, preto anti-trend jednoducho definujeme ako “populárny a deklarovaný trend z minulého roka, ktorý mal potenciál na to, aby sa ubral opačným smerom”.

Anti-Trend # 1: Personalizovaná 3D pleťová maska

V roku 2019 figurovala personalizovaná 3D pleťová maska ​​na všetkých zoznamoch trendov už len vďaka tomu, že sa stala miláčikom spotrebiteľského technologického veľtrhu CES 2020. Tie najväčšie mozgy v odbore jej prorokovali šťastnú budúcnosť a vnímali ju ako niečo, čo zmení celý svet krásy.

Napriek tomu však zažila prepad.

Predchádzala jej totiž myšlienka, že každý človek bude mať svoj vlastný flyboard, i keď bolo uplatňovanie nových konceptov v reálnom živote ale vždy trochu riskantné. Prijatie nových technológií si vyžaduje čas, a v prípade flyboardu sme jednoducho neboli pripravení nosiť futuristickú, a na prvý pohľad mierne nebezpečnú konštrukciu.

Ak by ste si však radi kúpili produkt, ktorý perfektne zmapuje vašu tvár, zanalyzuje váš typ pleti a nakoniec vám na 3D tlačiarni vytlačí pleťovú masku ušitú priamo vám na mieru, potom verte, že naozaj existuje. Jeho chvíľa však ešte len príde. V roku 2020 na ňu svet skrátka ešte nebol pripravený.

Anti-Trend # 2: Prípravné šampóny, tzv. Pre-Shampooing

Môže sa nám zdať, že niektorí ľudia utrácajú za vlasové produkty neuveriteľné množstvo peňazí. Vlasy však oddávna podčiarkujú našu osobnosť a vždy budú spoločensky významné. S týmto cieľom preto stále vznikajú nové produkty či techniky úpravy a s revolučnou novinkou prišiel aj rok 2020. Boli to prípravné šampóny, tzv. Pre-shampooing. Verilo sa, že ide o novinku, ktorá ovládne celý vesmír, nakoniec sa tak však vôbec nestalo.

Jedným z problémov mohla byť neochota ľudí zaradiť do svojej dennej rutiny ďalší produkt. Už takto sme zvyknutí používať klasický šampón, kondicionér, masku, ochranu pred tepelnou úpravou a množstvo ďalších vlasových krémov, a tak by zaradenie ďalšieho produktu mohlo byť populáciou vnímané ako nadbytočné.

Tým pravým trendom pre rok 2021 by preto mohol byť pravý opak, nehovoriac len o oblasti starostlivosti o vlasy, ale aj o pleť či pokožku. Nie nadarmo sa predsa hovorí, že v jednoduchosti je krása.

Anti-Trend # 3: Vilín

Rastlina s názvom vilín rastie okolo nás už celé stáročia. Extrakt z hamamelu sa používa na minimalizáciu pórov a zmiernenie opuchov, ale aj ako pleťový toner, ktorý zatočí s akné. Vie to každý a milióny ľudí ho denne používajú.

Náhle sa však okolo vilínu rozprúdilo ozajstné šialenstvo. Stala sa z neho SUPER prísada, ktorá naplnila stránky médií. Za jeden deň sa podiel hľadaného slova “witch hazel”, čo je anglický ekvivalent slova vilín, zvýšil na Google o 305%! Nejde však o žiadnu novinku, len o trend, ktorý v určitom okamihu spôsobil doslova šialenstvo.

O väčšine trendov však platí presne to isté. Rovnako ako vilín len čakajú „pod povrchom“, kým si k nim konečne nájdeme cestu.

Zdroj: FOREO