Nová kampaň Lay’s podporuje povedomie o šírke produktového portfólia. Prichádza aj novinka Lay’s Wavy

Nová kampaň Lay’s podporuje povedomie o šírke produktového portfólia. Prichádza aj novinka Lay’s Wavy

Po letnej kampani Hudba chutí lepšie s Lay’s, ktorá mala v spojení s hudbou poukázať na šírku a rozmanitosť príchutí klasického radu Lay’s, teraz populárna značka chipsov prichádza s novou kampaňou. Claim aktivácie Ktoré Lay’s si dnes dáš sa síce nemení, tentoraz sa však kampaň zameriava na celé portfólio. Okrem toho, súbežne s kampaňou prichádza produktová novinka Lay’s Wavy a redizajn radu Lay’s MAXX.

Lay’s majú byť skvelou voľbou pre každú príležitosť
„Hlavným cieľom kampane je ukázať spotrebiteľovi šírku a inovatívnosť našich produktov a sprostredkovať mu myšlienku, že nech je kdekoľvek, Lay’s sú skvelou voľbou pre každú príležitosť. A každému momentu navyše dodávajú úplne nový rozmer,“ povedala Petra Hrabčíková, brand manažérka kategórie snackov spoločnosti Mattoni 1873. Hoci sa kampaň týka celého portfólia, hlavné zameranie je na klasický rad Lay’s Core, pečené chipsy Lay’s Oven Baked s novou príchuťou Grilled Paprika a na produktovú novinku Lay’s Wavy.

Nové Lay’s Wavy a redizajn Lay’s MAXX
Spolu s kampaňou prichádza aj produktová novinka Lay’s Wavy s príchuťami Spring Onion a Juicy Tomato. Lay’s MAXX zasa ožili vďaka redizajnu a zmene claimu na Rýchla desiata, keď máš hlad. Tieto aktivity ešte viac podporujú povedomie o šírke a univerzálnosti produktového portfólia. Komunikácia kampane Ktoré Lay’s si dnes dáš prebieha aj prostredníctvom spotov, ktoré budú až do konca roka nasadené v televízii aj v digitále. Okrem toho bude kampaň komunikovaná aj v PR a instore.