Pepsi ďakuje Slovákom. V televíznej kampani uvidia aj Bratislavský hrad

Slováci mali počas tohto leta už štvrtú možnosť rozhodnúť o tom, ktorý kolový nápoj dvoch svetoznámych značiek je podľa nich chuťovo lepší. Takzvaný Súboj chuti prebehol v desiatkach miest, na festivaloch, kúpaliskách či v parkoch. Verejnosť dala opäť prednosť značke Pepsi. Kampaň teraz odštartuje svoju záverečnú časť, ktorá bude na širokú verejnosť cieliť televíznymi spotmi a sociálnymi médiami.
„Chceli by sme poďakovať všetkým Slovákom, ktorí sa zapojili do Súboja chuti a otestovali svoje chuťové preferencie. Vážime si, že nás ľudia uprednostnili už po štvrtýkrát za sebou a zvíťazili sme aj s bezkalorickým nápojom. Práve chuť a spokojnosť zákazníkov sú pre nás tým najdôležitejším,“ povedala Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre SR a ČR.
Hlavá časť Súboja chuti je na konci a teraz bude prebiehať záverečná časť kampane, ktorá bude viditeľná v TV a v digitálnom prostredí. Televízny spot je lokalizovaný a diváci v ňom uvidia napríklad Bratislavský hrad. Kampaň beží v druhej polovici septembra a jej hlavnou myšlienkou je poďakovať ľuďom za to, že sa zúčastnili Súboja chuti.
Víťazom opäť Pepsi
Tento rok sa porovnávacieho testu na Slovensku zúčastnilo takmer 11-tisíc ľudí. Z toho označilo Pepsi s cukrom ako chuťovo lepší nápoj 60 % ľudí. Bezkalorický variant Pepsi Max dopadol v konkurenčnom súboji navlas rovnako.
Súboj chuti pritom spĺňal všetky podmienky férového súboja. Oba kolové nápoje boli vždy vychladené na rovnakú teplotu, exspirácia oboch vzoriek bola porovnateľná a obaja súperi proti sebe nastúpili v identických a neoznačených téglikoch.
Hoci na Slovensku prebehla testovacia výzva ešte iba štvrtýkrát, v zahraničí nejde o žiadnu novinku. História tejto kampane siaha až do roku 1975. Začínala v supermarketoch, obchodných centrách a na ďalších verejných miestach.