Letná kampaň 7Up vracia na scénu ikonickú postavičku Fida Dida

Legendárna limonáda 7Up inšpiruje v rámci svojej letnej kampane k prežívaniu prítomného okamihu. V rámci kampane sa na obrazovky vráti ikonická postavička Fido Dido, ktorú si našinci môžu pamätať z reklám v 90. rokoch. Fido Dido sa pritom objaví nielen v televíznych spotoch, ale aj v rámci špeciálnej limitovanej edície 7Up.
Žiť tu a teraz
Hlavným claimom kampane je „Užívaj si chill“. Kľúčový odkaz komunikácie pochádza z anglickej skratky JOMO (joy of missing out), ktorú možno voľne preložiť ako radosť z premeškaného. Kampaň tak inšpiruje k odloženiu smarfónov či laptopov, k socializácii a prežívaniu prítomného okamihu. Predstaviteľom claimu i kľúčového odkazu je Fido Dido, animovaná postavička, ktorá bola hrdinom reklám značky 7Up v 90. rokoch. „Odkazom kampane nie je zbaviť sa moderných technológií či sociálnych sietí, ale žiť takpovediac tu a teraz. 7Up chce spolu s Fidom Didom inšpirovať k aktívnemu životu a objavovaniu jeho krás vrátane osobnej komunikácie s tými, na ktorých nám záleží,“ doplnila k posolstvu kampane Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre SR.
Kampaň bude podporená limitovanou edíciou 7Up
Na Slovensku budú v priebehu kampane vysielané lokalizované televízne spoty, a to v TV JOJ a TV Markíza. Zatiaľ čo v júni a júli uvidia diváci 30-sekundové spoty, na august je plánovaná skrátená 15-sekundová reklama. Komunikácia bude v in-store a v PR prostredí podporená limitovanou edíciou 7Up s Fidom Didom a unikátnym merchom. Merch pozostávajúci z ikonických tričiek či mikín budú môcť fanúšikovia nestarnúcej postavičky získať formou rôznych súťaží. Kampaň prebieha od začiatku júna do konca augusta.