Nová Pepsi Limetka bude podporená najväčšou kampaňou prvého polroka

Nová Pepsi Limetka bude podporená najväčšou kampaňou prvého polroka

Spoločnosť PepsiCo prináša na pulty slovenských obchodov nový osviežujúci variant bezkalorickej Pepsi s príchuťou limetky. Tá by mala nadviazať na úspech Pepsi Višne uvedenej v minulom roku. Predstavenie novej príchute bude sprevádzať najväčšia kampaň spoločnosti za prvý polrok s claimom „Zaži niečo nové.“  

Spustenie novej limetkovej príchute Pepsi bude podporené dynamickými televíznymi spotmi, ktoré majú diváka motivovať, aby vystúpil z vlastnej rutiny a vyskúšal niečo nové. Televízna kampaň bude prepojená s digitálnou komunikáciou, PR a in-store komunikáciou. Kampaň integruje spoločný claim „Zaži niečo nové.“

„V minulom roku zaznamenala u zákazníkov veľký úspech Pepsi Višňa, ktorá sa ukázala byť skvelým krokom. Slovenskí zákazníci sú v chuťových preferenciách vcelku stáli, ochutené varianty bezkalorických kolových nápojov si však obľúbili. Preto veríme, že si ľudia rýchlo obľúbia aj Pepsi Limetku,“ hovorí Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre SR s tým, že sú to práve bezkalorické varianty, ktoré popredný výrobca nápojov považuje za budúcnosť kolového segmentu.

Pepsi Limetka bude dostupná v plechovkách s objemom 0,33 litra a v PET fľašiach s objemom 0,5 litra, 1,5 litra, 2 litre a 2,25 litra. Nová príchuť je v tradičnej maloobchodnej sieti dostupná od začiatku februára.