PANORAMA CITY: Od marca na predaj 600 bytov v centre Bratislavy

PANORAMA CITY: Od marca na predaj 600 bytov v centre Bratislavy

Základný koncept Panorama City navrhol významný svetový architekt pôvodom z Barcelony Ricardo Bofill. Na jeho návrhy nadviazal a projekt dopracoval ateliér slovenského architekta Juraja Hermanna, ktorý je držiteľom mnohých architektonických ocenení.

Panorama City prináša do lukratívnej lokality Starého mesta šesť stoviek nových bytov a takmer 950 parkovacích miest čím významne rozšíri v súčasnosti značne obmedzené možnosti nového bývania v centre. V Panorama City bude celkovo 56 jednoizbových bytov (10%), takmer 250 dvojizbových (41%), 232 trojizbových (38%) a 68 štvorizbových bytov (11%). Na najvyššom 33. poschodí je v každej veži umiestnená exkluzívna päťizbová rezidencia. Záujemcovia si môžu vyberať z 12tich rôznych typov dispozícií. Priamo pod oknami Panorama City vznikne park, ktorý bude slúžiť ako oddychová zóna pre obyvateľov veží a zároveň prinesie do centra mesta chýbajúcu zeleň.

„Výborná lokalita, štýlové, efektívne a logické dispozície bytov, kvalitné štandardné vybavenie, skvelý výhľad na mesto a jedna z najdostupnejších cien nových bytov v centre Bratislavy, to všetko sú dôvody prečo projektu veríme a rozhodli sme sa ho ponúknuť Bratislavčanom,“ hovorí o projekte Peter Korbačka predseda predstavenstva spoločnosti J&T Real Estate, ktorá je developerom Panorama City.
Vieme, že času je málo, práve preto budú v každej veži umiestnené 4 rýchlovýťahy výťahy KONE MonoSpace. Obyvatelia Panorama City sa do svojho bytu dostanú rýchlosťou až 3 m/s. Na vjazde do garáží budú vyhrievané vjazdové a výjazdové rampy. Garáže budú rovnako ako recepcia sledované kamerovým systémom osadeným na vstupe a výstupe.

Na Pribinovej ulici v Bratislave vedľa galérie Eurovea je od 1. marca otvorený Panorama City Showroom kde môžu návštevníci vidieť vzorové byty s vernou simuláciou výhľadov na Bratislavu. Limitovaný počet bytov je možné rezervovať za nižšie predpredajové ceny.

Kontroverzná kampaň?
So začiatkom predaja bytov v Panorama City sa spája provokatívna tízingová kampaň, ktorá upozorňuje na nepríjemnosti, s ktorými sa potýkajú obyvatelia Bratislavy. Reklamné plochy hlásajú heslá ako S bratislavskými zápchami to
vyzerá nadlho, V Bratislave je to s parkovaním na dlhé lakte, V našom hlavnom meste sa jednoducho nezabavíš. „Zámerom kampane nie je Bratislavčanov znechutiť alebo pobúriť, ale skôr vyvolať diskusiu a najmä ponúknuť odpovede. Sme presvedčení o tom, že riešenia viacerých pálčivých problémov prináša pre obyvateľa Bratislavy práve projekt Panorama City. Bývať v Panorama City znamená koniec strácania času v ranných dopravných zápchach, parkovanie priamo v centre mesta, jedinečný výhľad na Bratislavu priamo z obývačky či spálne, kultúra a zábava iba na skok,“ vysvetľuje hovorkyňa projektu Katarína Krajňáková.

www.panoramacity.sk