Melón „prevalcoval“ ananás a verejnosť v spotrebiteľskom referende rozhodla o novej príchuti Mirindy

Melón „prevalcoval“ ananás a verejnosť v spotrebiteľskom referende rozhodla o novej príchuti Mirindy

Obľúbená limonáda značky Mirinda vyhlásila výsledky svojej letnej kampane. Spotrebitelia v nej vybrali, ktorá zo svojich dvoch nových príchutí zostane i naďalej na pultoch slovenských a českých obchodov. Z viac než 34 000 hlasujúcich dala väčšina (68 % verzus 32 %) prednosť melónovej príchuti pred ananásom. Víťazná melónová Mirinda bude mať v rámci záverečnej fáze kampane v priebehu septembra podporu v on-line prostredí.

„Ďakujeme všetkým, ktorí sa do našej kampane zapojili a dali svoj hlas jednej z nových ponúkaných príchutí našej Mirindy. Potešila nás i pozitívna odozva verejnosti na ambasádorov, známych influencerov Evelyn a Smusu, ktorí sa za príchute osobne postavili. Práve ich účasť bola jedným z hlavných pilierov a zároveň i významným faktorom pre úspech celej kampane,“ uviedol Pavel Vykydal, koordinátor značky Mirinda.

V kampani vystupovali obaja influenceri v roli superhrdinov Smelouna a Ananaselyn, ktorí „bojujú“ za svoju príchuť. Pomocou série zábavných videí presviedčali nielen svojich fanúšikov, aby svojim hlasom podporili nedávno uvedenú Mirindu s ananásovou alebo melónovou príchuťou. Samotná voľba o tom, ktorá z príchutí zostane na trhu, potom prebiehala v období približne dvoch mesiacov na webových stránkach nápoja.

Kampaň bola zameraná primárne na teenagerov, cieľom však bolo osloviť i ľudí o takmer jednu generáciu starších. Komunikácia prebiehala v digitálnom prostredí, predovšetkým na sociálnych sieťach Mirindy a osobných kanáloch ambasádorov príchutí Evelyn a Smusy.
Mirinda s ananásovou príchuťou tak po dopredaní zvyšných kusov zo slovenských a českých obchodov zmizne. Melón naopak rozšíri aktuálne portfólio príchutí Mirindy, ktoré na  domácom trhu tvorí pomaranč a hruška. „Vzhľadom k úspešnosti tohtoročnej kampane uvažujeme, že by sme v budúcnosti podobnú formu predstavenia nových príchutí mohli zopakovať,“ doplnil Pavel Vykydal za značku limonád Mirinda.
Ďalšie informácie o kampani nájdete na webových stránkach www.mirinda.sk alebo na FB: Mirinda ČR a SR.
Videá ambasádorov kampane sú k nahliadnutiu na Youtube kanále TU.