Nadýchni sa s Airwaves a roztoč to!

Nadýchni sa s Airwaves a roztoč to!

Žuvačky Airwaves s poriadnou dávkou mentolu lákajú spotrebiteľa na dve nové súťaže. V prvej súťaži budú súťažiaci odmenení za natočenie krátkeho videa, v tej druhej si výhru môžu zabezpečiť zakúpením dvoch ľubovoľných balíčkov Airwaves. Súťaže podporí online a in-store kampaň.

Značka Airwaves spoločnosti Wrigley pre spotrebiteľa pripravila zábavnú súťaž, kde si fanúšikovia žuvačiek môžu skúsiť natočiť reklamu na Airwaves. V súťaži „Máš na to? Roztoč to s Airwaves“ sa hrá o 4 000 Eur. Úlohou súťažiacich bude kúpiť ľubovoľný balíček žuvačiek Airwaves a natočiť krátke video inšpirované Airwaves televíznou reklamou. Vo videu môžu ľudia ukázať, čo všetko s pomocou sviežeho dychu s Airwaves dokážu alebo môžu predstaviť situáciu, ktorú pomôžu rozdýchať práve Airwaves. Takto natočené video je potom nutné nahrať na stránky www.airwaves.sk, kde pomocou špeciálneho editora bude možné pridať originálnu hudbu z Airwaves reklamy. Z desiatich videí, ktoré nazbierajú najviac hlasov, bude porotou vybraný víťaz. Do poroty vedľa zástupcov spoločnosti Wrigley zasadne aj spevák a herec David Gránský, ktorý víťaza odmení na slávnostnom vyhlásení po skončení súťaže. Zúčastniť sa súťaže je možné od 1. marca do 15. apríla 2014.

Súčasne značka žuvačiek Airwaves spúšťa od 1. marca do 31. marca 2014 spotrebiteľskú súťaž o 3 x MacBook Air, 15 x GoPro kamera a 500 vstupeniek pre dvoch do kina. Jediné, čo spotrebiteľ musí urobiť, je zakúpiť dva akékoľvek balíky Airwaves, zaregistrovať sa na www.airwaves.sk a zodpovedať jednoduchú súťažnú otázku.

Obe súťaže podporí rozsiahla in-store kampaň a online kampaň na sociálnych sieťach. Tá bude doplnená o virálne videá.

Podrobnejšie informácie k obom súťažiam nájdete na www.airwaves.sk.

Zdroj: AMI Communications Slovakia